Felanmälan

Om det uppstår skada eller fel i din lägenhet eller i gemensamma utrymmen ska du genast meddela detta till föreningens tekniska förvaltare. Vid akuta fel ska du alltid kontakta via telefon och annars ombeds du använda e-postadress. I vissa fall, som framgår av denna sida, ska du istället kontakta tillverkaren/leverantören av produkten/tjänsten.

Allmänt 

Föreningens tekniska- & ekonomiska förvaltare. Det är till bolag X du felanmäler om felet inte rör nedan områden.

Hiss (Kone)

Felanmälan av hissar görs direkt till Kone. Alla hissar är utrustade med nödtelefon som går direkt till Kone.
0771-50 00 00 (dygnet runt)

Bredband, TV & telefoni (Telia)

Felanmälan av eller hjälp kring bredband, TV och telefoni sker direkt via Telia.
90 200
telia.se

 

Förslag

Medlemmar är välkomna med frågor och förslag till styrelsen.

ANNONS *

Brf Testet - Free

En låtsas Brf (Brfify Free) för test och visning/demo.

Stämma 2021

Det är snart dags för föreningsstämma 2021, läs mer under nyheter.

Vid fel

Om något är fel/problem i din lägenhet eller i allmänna/gemensamma utrymmen ska du felanmälan detta till förvaltaren. Använd felanmälan i appen eller läs mer på sidan Felanmälan.

Läs mer

Styrelsen

Vid frågor eller förslag är du välkommen att kontakta oss i styrelsen. Kontaktuppgifter hittar du på sidan Styrelsen.

Läs mer

  Admin   Hitta Brf

Brfify.se - Digitala tjänster för moderna brf:er!

* Bostadsrättsföreningen och Brfify ansvarar inte för eventuella annonser och dess innehåll.